Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MRK | użytkownik

imię i nazwiskotyryryry adresGdynia zarejestrowany19.10.2007 @23:15:16 ostatnio na stronie18.02.2017 @20:10:20
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze180 posty na forum7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~CUMFORMERS    05.08.2011 @12:11:18
moge Tobie podeslac plik do druku jeśli chcesz
_______
Cum to see us *__*
http://cumformers.com
!hystera    09.07.2011 @16:03:44
!hystera    08.07.2011 @19:45:25
Dzieki
~higoszi    21.06.2011 @18:49:40
a ty tez w pracowni jacka?
~OlkaMenolka    14.07.2010 @10:16:30
prace masz świetne :D
~mcklocek    13.10.2009 @13:12:10
senks
~abf    16.08.2009 @23:06:52
!Bogul    08.08.2009 @10:30:28
Ja nie chcę póki co DD
_______
'Cry some more!'
~MateO696    01.07.2008 @22:48:56
Dziękuje
~haszanna    05.04.2008 @00:29:43
claro...
~candymamba    22.03.2008 @00:22:05
ha:p
modelka dziekuje;d
~mgrmors    21.03.2008 @23:40:56
jajeczka to nie digart! tylko chwilowe..... okres życzeń trzeba pamiętać o bliskich pozdrawiam!!
~LoveAnal    21.03.2008 @23:31:29
trzymam kolege za przyrodzenie.

elo pozdro wszystkiego co najlepsze na święta i nie tylko
~LoveAnal    21.03.2008 @23:28:00
prosze, 5 zł się należy

btw smutne ze musisz jessc kolacje przed komputerem.
~headless    20.03.2008 @23:42:17
_______
życie jest piękne.
~jamajka993    19.03.2008 @19:16:13
tak wyglada lepiej no ale to konkurs
~jamajka993    19.03.2008 @19:13:09
no na szablonie na gorze. białe miejsca tylko kolor:P
~Grusia1990    19.03.2008 @17:01:18
Heh.. dobrze
Powiedz mi... będziesz zły jak umieszczę butki o podobnych kolorach ?
_______
It's the little things that make you crazy...
~PZF    19.03.2008 @15:07:38
oo

dzieki
~PZF    19.03.2008 @15:04:56
hej mam jedno pytanko: w jakim programie robiłes projekt butów?

z góry dzięki za odpowiedz pzdr.
~Czarownica    19.03.2008 @10:24:51
aaa pan z gdyni, nawet nie wiedziałam
_______
Nice Shoes, Wanna Fuck?
~signature    18.03.2008 @16:46:51
a nie masz racji.
_______

~nisiquoi    18.03.2008 @14:31:04
raczej wyczulam nutkę sarkazmu :}
~nisiquoi    18.03.2008 @14:29:06
Kolego . Bezczelny Pan .;] myśli że mi sie odgryziesz proszę. ;}


pozdrawiam .
~MILA3O8    06.03.2008 @23:47:26
dzięki
_______
Głód tworzenia.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt